понеделник, 14 януари 2013 г.

progress

Проверката на мерките и теглилките ме изпълва със задоволство. Остават два дни до определената в графика ми дата, а вече съм изпълнила желаното. С умерена крачка вървя към по-добрата форма, а мотивацията ми е все така висока.
Мисля да отделя повече внимание на правилното хранене през следващите седмици и да спра изцяло junk-овете и шоколадите. От време на време прибирам по някой mars в пазарската чанта, изкушена от карамела... Но трябва да стисна зъби.:)
Отлагах го достатъчно дълго, най-вече заради месото. Рядко ям, а ако се случи, са някакви мезелъци - филе елена или пастърма.
Изобщо, тегава работа. Не ми е вкусно, не ме привлича... А и как да ям заешко например? Не може нещо, което си има име и ме е гледало до обяд, за вечеря да ме гледа от тавата. С рибата ще е някак по-лесно и мисля да започна от нея. Дано безсмъртните им водни души да отиват на едно по-добро и хубаво място.
Протеини-мротеини, въглехидрати, али бали... Дори и не искам да се опитвам да ги разбирам или запомня. Химията не е моята страст. Един простичък списък с две графи "яж" и "дори не поглеждай" ще ми свърши чудесна работа. Приемам идеи и съвети, а междудругото ще странствам из интернет за рецепти.
Наясно съм, че не се храня пълноценно и пия допълнително витамини всеки ден, за да си набавя липсващото. Силно се надявам това да се промени.
Ако за създаването на един навик са необходими 40 дни, то на 22-ри февруари трябва всичко да е ОК, започвайки от днес. Трябва да намеря къде съм погребала електрическата скара. Коефициентът таван-мазе и три към едно. А преди това трябва да измисля как да реша един сериознен неин недостатък. Отиват към три бири време за приготвянето на месото + задушаването на зеленчуците за едно ядене. Кофти, нали?:) Към края га готвенето вече съм на приличен градус и винаги се познава по степента на изгаряне на кюфтетата на кое подред уиски съм ги прибирала от печката...
Ще отворя още един етикет на постовете в блога, които ще са посветени на храната. Кой знае, може да са от полза на някоя друга заблудена душа като мен.

3 коментара:

Анонимен каза...

Три пъти го почвам и незнам как да го напиша , затова слагам седмичния ми пазар :

1. Кг телешка кайма за кюфтета на тиган
2 . 300г Пилешки гърди - сваряват се и се ядат с яйца , направо или леко запечени с някакъв сос(тука още експериментирам )
3. 2 тарелки извара - забъркана с кисело мляко и червен пипер.
4. Домати -1,5 кг
5. Мандарини
6. Фреш портокал
7. Прясно мляко -> за разтваряне на протеин
8. 20 яйца - бъркани на тиган или варени
9 Чили и соев сос - за експериментиране на вкуса.
-----------------------------------
За теб може би нормални бавни въглехидрати са необходими по малко във всички хранения -ориз,картофи, хляб. Аз карам с тия , които ям навън на обяд.

В бъдеще трябва да махна високата консумация на плодове и да извадя тотално млякото.

Пазя режима от 2 седмици - резултата е - 4,5 кг. Целта е м/у 15 и 20 за 3 месеца.

П.С : Това с витамините не е добра идея(ако са такива каквито си мисля). Има специални продукти, които не са много скъпи и са точно каквото ти трябва , тъйкато не във Витамините ти е главния проблем, а в липсата на минерални соли при стриктна диета. Ето ти едно примерно(мога да се консултирам с мойте хора , кое е добро наистина ако искаш):
http://www.silabg.com/bg/162-OPTIMUM-NUTRITION-OptiWomen-60-Caps-.html

Мишев

Ylith каза...

грейт си! точно от това имах нужда!...
:)

Анонимен каза...

Не е добра идея да умаловажаваш и обезличаваш храната си. Oще по-лоша идея е да ядеш храни, които не обичаш и не харесваш!

Миналата година случайно открих, че ако човек се запознае с храната си - извън зайците и животните разбира се, яде много по-малко.

http://goran.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/03/za-riskovete-da-si-liubopiten.894951

Тъжното на този иначе съвсем лесен и интуитивен урок е, че изисква да имаш много повече свободно време. Ако разполагаш със свободно време рецептата е наистина перфектна. Миналата година, когато имаш повече свободно време и спазвах това правило за 10 дни отслабнах с 3 килограма :)

Горан
Goran.blog.bg