четвъртък, 10 януари 2013 г.

за вчера

Официално прерязах лентата на активния тренировъчен сезон за 2013. Заредих се с нова карта за аеробика и отметнах първото "посещение", а след това направих един час в басейна. После се почувствах толкова добре, че съм заспала, четейки на лаптопа, а вечерното малко уиски е изостанало самотно да ме чака.
Преди малко се събуждам, свежа и бодра като краставичка (aka прицесата от приказката за Спящата красавица). Станало 1 часа AM и вече е четвъртък. Страхотен фалстарт на писането всеки ден!:)
От известно време имам проблеми със съня, а той е нещо супер специално за мен и се радва на особена почит. Доста съм агресивна към всички, които го смущават. Изглежда повечето хора са се сблъскали със злото или мълвата се е разнесла от уста на уста и не получавам обаждания от групата семейство&приятели в почивни дни преди 2 часа следобед.
Може би е време да потърся помощ от специалист, преди да се събудя като Марла Сингър или пък да започна мой собствен Боен клуб. :)

5 коментара:

Анонимен каза...

Явно "активния тренировъчен сезон" ти помага - най-малкото така звучи.

И на мен много ми се плува, но ... затвориха за ремонт басейна на ТУ, където ходех

Goran.blog.bg

Ylith каза...

а на мен ремонтът на басейна ми звучи като оправдание:)
когато го оправят, ще има нещо друго - ще чакаш сряда, да е високосна година, да вали, да си си купил нов дездорант... можеш да (не) си измисляш хиляди милиони причини, а просто да го направиш. ако искаш наистина нещо, няма сила, която да те спре!
успех!

Анонимен каза...

Сигурно си права :)
И все пак по много причини, извън летните плажове, точно в този басен наистина се чувствам най-добре :)

Докато ремонтират моя басейн,
ще започна да ходя на басейна в спортната палата. Ако се случи ще се похваля, в моя блог ;)

Goran.blog.bg

Ylith каза...

стискам палци!:)
понякога полагам героични усилия, за да победя онова мързеливо същество в мен, което иска да си остане вкъщи и да прочете още една глава от онази интересна книга, обаче... просто се вдигам и се закарвам до залата... никога не съм съжалявала после. голям кеф! усещаш се едновременно изморен и зареден, а докато си вземаш душ се радваш на чисто новите си мускули:)

Анонимен каза...

Добре си го измислила :)

Благодаря за подкрепата:)

Наистина много ми се плува :) скоро ще се похваля, че съм ходил, сигърен съм :)

Горан