понеделник, 21 януари 2013 г.

понеделник и мърн

Днес ми е ден за мрънкане. Цял ден си намирам по нещо, от което да съм недоволна. Като започнем от работата, та стигнем до тренировката после.
Няма как да не съм разочарована от нея, когато през осемте работни часа съм си представяла как ще се разцепя после, а пък то...
Когато всичко около мен е гадно и се движи около границата на търпението и нервите ми, си измислям спасителен пояс. Някаква идея, която да ме държи на повърхността, да не затъвам в лайната. Нещо, което да ми помогне да избутам до брега. Много кофти е, когато ти се спука пояса.
Изглежда на Стели й идва малко нанагоре да тренира 5 дни в седмицата по няколко групи на ден едно след друго и общо взето не си дава много зор, което рефлектира и върху мен. Съвсем малко ни гърчи, пробутва ни някакви стречинг щуротии - колко било полезно, дрън, дрън, дрън... Накрая ни казва чао, до следващия път, а аз се чудя какво да я правя всичката тази енергия, която се върти в мен. Става ми едно такова смотано и шуто... В басейна отново не мога да намеря себе си и правя ултра мега смешни опити да плувам делфин. Виж, ако е много болен... Или пиян... Или и двете, може и да има нещо общо, но като цяло е обречена кауза.
В най-добрия случай, около началото на март може би, повтарям - може би! има шанс да се науча да плувам и бътерфлай. Ха!:)
Вечерният педикюр и разни битовизми като почистване, миене на чинии, простиране и подреждане също не могат да оправят душевният ми и физически дискомфорт.
Дори фактът, че лаптопът ми е решил, че днес ще работи не ме зарадва особено. Или се е притеснил, че ще го сменям или е помирисал диска с Windows... Знам ли. Дори не се наложи да го слагам в CD-то. Просто запали. От първия път. Да се чуди човек.:)
Капакът на цялото нещастие е безсънието, което продължава да ме мъчи. Минава три часа след полунощ, а аз съм далеч от заспиване.

3 коментара:

Анонимен каза...

Стилът "Делфин" е наистина красив, силен, внушителен и увличащ :)
"Бътерфлай" също си го бива ;)

Хубаво е човек да иска да се развива и надскача себе си :) Алтернативата е не само скучна, но и деградираща.

Всяко вложение на време и енергия винаги носи резултат :)

И аз се старая да уча "Делфин" и лятото докато ходих по-редовно да плувам имаше ефект :)

Goran.blog.bg

Ylith каза...

Бътерфлай и Делфин са едно и също нещо. Освен ако не си измислил нов стил :)

http://www.swimbg.com/pluven-stil-butterfly-delfin

Анонимен каза...

Ylith :)
С риск да те разочаровам, доколкото знам "Делфина" не случайно се казва така, а не Бътерфлай ;)

Бътерфлай, се нарича така на името на плувеца, който запърви път го е използвал на ена от олимпийските игри. Характерно за него е, че краката се движат като на бруст, а двете ръце се изваждат мощно над водата.

При "Делфин" краката се движат като при крол и има по-голяма чупка в кръста ;)

И така :)
Важното е да се забавляваш ;)

За жалост аз не съм много добър плувец - късно се научих и влизанията ми в басейна са все още твърде малко. За жалост изоставам с плана - миналата седмица играх два часа баскет вместо плуването.

Баскета беше супер, но доста ме гипсира - плуването натоварва много по-хармонично и отпускащо.

За щастие все пак напредвам с другата част от плана - започнах отново всеки ден да ходя пеш и дори направих няколко разходки от по над 5 км :)

Пролет идва :)

Горан
Goran.blog.bg