понеделник, 5 ноември 2012 г.

Започвам подготовката за лято 2013. Официално.

Отново застъпвам тренировките по народни танци. Все така в групата за назаднали, а аз се оказвам по-назаднала от преди. Мадамите са разучили нови хореографии на познати вече хора. Тегаво. Кръжокът се казва "Краката ми пречат" (сериозно!), но май само при мен е все така. Започнах да ходя пак преди 10 месеца заедно с Нели. От лятото, през което аз бях в творческа пауза, тя вече танцува с про-тата от ансамбъла, а аз още сплитам краката на криво хоро. Когато са раздавали талантите (пеене, рисуване, чувство за ритъм и т.н.) аз съм била на някое друго място. Отчитам само плюсовете - един час здраво подскачане + reboot на системите. Главата е празна, не мислиш за нищо. Слушаш музиката, усещаш ритъма, подмяташ рЪце-крАци. Само тези, дето идват за първи или втори път са по-зле от мен. :)

Чакам си новия бански. Едва ли ще бъда някога новия Фелпс, но учителката беше възхитена от мен. Имала съм заложби. Оказа се, че мога да изплувам половината басейн с едно поемане на въздух, а и физиката ми била подходяща... За два месеца доста напреднах, като се има предвид страха ми от вода. Къпя се супер странно в сравнение с повечето хора. Мотая насам-натам слушалката на душа само и само да не ми попада вода върху лицето. Страхът ми е частично под контрол. Започнах да скачам в анимационен стил от ръба право в най-дълбоката част на басейна. Изкарвах някоя друга дължина кроул без да спирам, както и гръб. И до там. После - мързел. Време е пак да подновя тренировките. Все пак, въпросното СПА е на 50 метра от вкъщи.

От днес съм вече и с месечна абонаментна карта за аеробика. Мацката, която води курса, има вдъхновяващо тяло и изобщо не ни гърчи. След един час работа по всички мускулни групи, не усещам никакви болки. Дори можеше да мина без профилактичния упсарин след душа. Харесва ми, че има огледала по цялата стена на залата (от тавана до пода) и мога да наблюдавам смешните си подскоци - дясно, ляво, напред...

Диетата в комбинация с US зоб от последните 6 седмици си казва своето. Онези skinny jeans, които всяка жена държи в гардероба си с надеждата, че един ден отново ще може да се намъкне в тях... Е, не само влизам в 27/32, но са ми и доволно широки. Време е за пробиване на нови "оптимистични" дупки в любимия ми кожен колан.

Обмислям да изпляскам един мотивиращ wallpaper, в случай че рязко ме домързи преди края на месеца и реша да си дам нова "творческа" почивка. Още нямам фаворит, но нещо с плосък корем ще свъши работа. Приемам предложения. :)

П.П. Към всички онези, които ми се усмихват с думите така-си-си-добре-изглеждаш-чудесно-защо-се-занимаваш. Млък! Много добре знам как искам да изглеждам. Вие също знаете как искате да изглеждате, но ви е по-удобно да забравите. Също така ви действа успокоително, че и другите около вас са се овъртяли в лой и не полагат никакви усилия да я стопят.

П.П.П. Колежките ми казват, че съм си намерила нов любовник. Вярно е. Намерих себе си. Както аз мога да се обичам, никой друг не може. :)

6 коментара:

Стоян каза...

Поздравления! Винаги се радвам като видя някой върнал се от тъмната страна.:)

Ако искаш да продължаваш да сваляш, диетата е похвална, но си трябва и задължително кардио-упражнения (които вдигат пулса), Мишев ще ти потвърди.:) Само тогава, знаеш, тялото влиза в режим да гори натрупаните излишъци. Та в тая връзка аеробиката и народните танци би трябвало да вършат точната работа.

Има и една интересна мадама, Инес Субашка се казва, която води разни курсове, но нейните занимания може да ти се сторят прекалено силови. Те всъщност не са, но така изглеждат на хора, които не са спортували редовно.

А ако само ти се гледат мотивиращи картинки, пиши в гугъла flat stomach for women и глей кво става.:)

Enjoy and may the Force be with you!

Анонимен каза...

Понеже тука ,Зонко ме цитира като капацитет , за което му благодаря :) Ще се изсера на метеното.
Хубава идея , лоша реализация :
1. Целта е имагинерна , трябва да е конкретна и със срокове . След това да се разбие на подцели със срокове. Примерно мойта цел е да тежа около 110 кг преди нова година.След като мине срока правиш анализ стана не стана къде са резервите.
2. Избираш средствата , по възможност най не психически обременяващите. За мен примерно е баскетбол.
3. Всеки е индивидуален метаболизъм , общи неща като избраните водят до приспособяване на организма и след 2-3 месеца нямат никаква стойност, тъйкато организма свиква с натоварването. Затова натоварвания във фитнеса са незаменими тъйкато може да се правят индивидуално и да се променят , за да може организма да не се нагажда.
4. Плуването е естествено лош спорт за целта , тъйкато във водата тялото не постига добра температура за изгаряне на мазнини.
5. Най-голямата грешка на начинаещите хвърлят всичко на куп (диета,спорт , суплементи). Голям стрес - голям резултат , но най-добрата предпоставка след 1-2 месеца да хвърлиш кърпата и да върнеш до предишно положение . Нещата трябва да се пускат постоянно до изграждане на не пречещ максимално режим.
6. "Зоб" се използва за стероидни препарати(надявам се не взимаш такова нещо ) , научи точно какво пиеш - най-вероятно фат бърнър комплекс от група суплементи . По принцип е по добре да използваш суплементите отделно да видиш ,кои ти действат за периоди от 1-2 месеца. Трите най-добри неща за сваляне са кофеин, Л-карнетин , Зелен чай. При мен Л-карнетина след това кофеина действат, докато зеления чай - никакъв ефект.
Надявам съм бил полезен :)

Мишев

Стоян каза...

Мишев, да допълня и аз една дуплика.:)

За плуването съм абсолютно съгласен, че не помага, но пък там човек е по бански и това може да послужи за мотивация да продължаваш с усилията в другите категории, нали ме разбираш?:)

Ylith каза...

@Стоян
Много ми е приятно, когато ентусиазмът ми е посрещнат с two thumbs up. :)
Сайтът на Инес вече е добавен в bookmarks и подлежи на подробно разглеждане през следващите дни.
10x to your google advice си имам нов уолпейпър. Обмислям обица на пъпа...

Ylith каза...

@Мишев
Имам конкретна цел. Искам да сваля още 3-4 килца и да запазя след това теглото си. Ще е трудно да не попадна в капана на предстоящите празници до и под маса, но вярвам, че ще стисна зъби и... така... Срокът изтича на 21.12. Първо планирам банкет, с който да си честитя успеха. После потоп. :)
Средствата - танци, аеробика и плуване. Може най-накрая да взема да стигна и до фирмения фитнес, а не само да въртя из производствените цехове.
Напълно съм съгласна за метаболизма - усещам го по себе си, че започнах да се въртя около едни и същи кила в последните седмици и нито надолу, нито нагоре. Ще експериментирам и ще пробвам с различни натоварвания. Rookie mistakes - noted.
Пих последователно два различни суплемента от групата на фет бърнърите. Единият, разработен от руските учени, другият - от американските. И двата подействаха добре, но по различен начин. Определено си намалиха действието след 4-тата седмица.
Благодаря за съветите! Ако има още, сипвай. После ще си пометем. :)

Ylith каза...

@Стоян
За плуването & банския... В кръжока по плуване сме само шамандури. Не толкова плуващи, колкото забелязващи се от далече. Нивото на река Дунав ще се покачи с метри, не със сантиметри, ако групово налазим във водата.;) Но да, ако не друго, поне е приятно, мотивиращо и зареждащо.:)