петък, 1 януари 2010 г.

(по)желания

Един скъп приятел ми каза веднъж, че рождените дни са, за да броим. Факт. Остарях с още една година, а днес е и първи януари - нова година, нов късмет. Ползата не е особено голяма, като се има предвид, че пак съм си (старата) аз. :]
Наистина неусетно се случва всичко. Толкова бързо, сякаш съм загубила (илюзията за) контрол.
Хората обикновено си правят списъци, за да не забравят какво искат, други отказват цигарите или слагат новото начало и така поне 1 седмица.

П.П. Аз знам, че ти можеш повече. Просто ме няма, за да ти го напомням всеки ден.

2 коментара:

Анонимен каза...

"Никога не обещавай да откажеш цигaрите от Нова година , да започнеш да спортуваш от следващия месец и да бъдеш свеж и бодър още от сутринта на понеделник " - Сергей Лукяненко - Спектър

Ylith каза...

10кз:]

един от любимите ми цитати от книгата...