четвъртък, 10 декември 2009 г.

Law Abiding Citizen (2009)

Can't fight fate.

Началото на филма е брутално, а после леко завива в стил Гршам. След това става просто мазало. Ако трябва да сравнявам с други филми - представете си микс от: Prison Break, Seven и Time to Kill.
Американската действителност и съдебна им система не искам да коментирам... Имат си проблеми и там, но не с корупцията. :]
Замислих се къде евентуално са личните ми граници в условията на екстремално отмъщение. Надявам се никога да не разбера.
BTW, добър избор за главната роля.

2 коментара:

firefox каза...

любимия ми цитат за отмъщението е от "Само Напред" на М.М. Смит - беше нещо от сорта на: "Аз не съм отмъстителен човек, но като всеки и аз си имам един суперкратък списък от близки и приятели, за които бих отмъстил най-жестоко." след което главния герой тръгва с мрачна решимост срещу лошковците дето са му отнели котката :))

Ylith каза...

Nice :]
Не си падам (много) злопаметна. Каквото ми е на сърцето, гледам да го изстрелям на минутата и към човека по предназначение. Така минава и заминава. Продължавам напред. Иначе се трупа, може да продължи и години... После да се чуди човек от къде му е дошло. Айде нема нужда. :)
Моят списък наистина е суперкратък. :)