събота, 10 септември 2016 г.

ще ставам нацепена батка:)

Продадох кантарчето. Още на другия ден след като пуснах обявата, дойде някакъв Петър да го вземе. Искал да отслабне. Пожелах му успех и прибрах парите. Как да му обясня, че когато искаш да отслабнеш не си купуваш кантар, а карта за фитнес? Примерно.
Моята карта е от вчера - неограничени посещения за един месец + индивидуална програма за тренировките. Мина достатъчно дълго време от секциото, за да не се притеснявам от по-сериозни физически натоварвания... По-тежко за преодоляване е мързелът. А той, в моя случай, може да бъде и безкраен... :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Кантара е важен. Всяко измерване се ползва за мотивация , това е новата ми придобивка, която ми препоръчаха и App-a не е лош :

http://www.withings.com/eu/en/store/details/body

Mishev

Ylith каза...

Чудесно се чувствам без кантар. Тегля се във фитнеса веднъж в месеца и това е. Всекидневното мерене не ме мотивира. Точно обратното.
За 5 месеца съм минус 10 кг. Имам още толкова до целта и предполагам, че ще ми отнеме двойно повече време и усилия.

Честита нова придобивка!:) If it makes you happy, it can be that bad... :)