събота, 10 септември 2016 г.

ще ставам нацепена батка:)

Продадох кантарчето. Още на другия ден след като пуснах обявата, дойде някакъв Петър да го вземе. Искал да отслабне. Пожелах му успех и прибрах парите. Как да му обясня, че когато искаш да отслабнеш не си купуваш кантар, а карта за фитнес? Примерно.
Моята карта е от вчера - неограничени посещения за един месец + индивидуална програма за тренировките. Мина достатъчно дълго време от секциото, за да не се притеснявам от по-сериозни физически натоварвания... По-тежко за преодоляване е мързелът. А той, в моя случай, може да бъде и безкраен... :)

5 коментара:

Анонимен каза...

Кантара е важен. Всяко измерване се ползва за мотивация , това е новата ми придобивка, която ми препоръчаха и App-a не е лош :

http://www.withings.com/eu/en/store/details/body

Mishev

Ylith каза...

Чудесно се чувствам без кантар. Тегля се във фитнеса веднъж в месеца и това е. Всекидневното мерене не ме мотивира. Точно обратното.
За 5 месеца съм минус 10 кг. Имам още толкова до целта и предполагам, че ще ми отнеме двойно повече време и усилия.

Честита нова придобивка!:) If it makes you happy, it can be that bad... :)

Theresa williams каза...

Здравейте, аз съм Тереза ​​Уилямс След като съм бил във връзка с Андерсън от години, той се раздели с мен, направих всичко възможно, за да го върна, но всичко беше напразно, исках го толкова много, заради любовта, която имам за него, Аз го молех с всичко, направих обещания, но той отказа. Обясних моя проблем на моя приятел и тя предположи, че трябва да се свържа с магьосник, който може да ми помогне да прогонят магията, за да го върна, но аз съм от типа, който никога не е вярвал в заклинание, нямах друг избор, Изпрати ми пистолета и ми каза, че няма проблем, че всичко ще бъде наред преди три дни, че моят бивш ще се върне при мен преди три дена, той пое магията и изненадващо на втория ден беше около 4 часа. Моят бивш ми се обади, бях толкова изненадан, отговорих на повикването и всичко, което каза, беше, че толкова съжаляваше за всичко, което се случи, че искаше да се върна при него, че ме обича толкова много. Бях толкова щастлив и отидох при него, затова започнахме да живеем заедно щастливо отново. Оттогава насам обещах, че всеки, който знам, че има проблем с отношенията, бих помагал на подобен човек, като му насочих към единствения истински и мощен играч на магии, който ми помогна с моя собствен проблем. Електронна поща: drogunduspellcaster@gmail.com можете да го изпратите по имейл, ако имате нужда от неговата помощ във връзка или във всеки друг случай.

1) Любовта магии
2) Загубени любовни магии
3) Заклинания за развод
4) Магията на брака
5) Обвързващо правопис.
6) Проклятието на магии
7) Забранете миналия любовник
8.) Искате да бъдете повишени в магията на вашия офис / лотария
9) искат да задоволят своя любовник
Свържете се с този велик човек, ако имате проблем за трайно решение
Чрез drogunduspellcaster@gmail.com

Unknown каза...

Сърцето ми беше счупено, никога не вярвам, че отново ще се върна на моя бивш, докато д-р ЛОВЕ не върна моя бивш в рамките на 24 часа със силно любовно заклинание. Той е надежден за положителен резултат, свържете се с магьосника за любовна магия по имейл: {placeofsolution@yahoo.c om} или whatsapp на 1 443 281 3404

jolden joy каза...

Моето име е златна радост от САЩ, съм тук, за да кажа голяма благодарност на д-р DODO. и неговите велики духове за спасяването на брака ми. Не

човек би вярвал, че аз и съпругът ми ще се върнем отново заедно като любовници. Но това голямо заклинание

ни обединиха само за 48 часа. Д-р DODO е истински и честен онлайн заклинател. ако имате някакъв проблем с вашия

женен или искате веднага да върнете съпруга си. свържете се с него сега е Email адрес: drdodotemple @ gmail.com.

или какво-приложение е номер +2348147766277% +234 807 835 1159.

1. Върнете приятеля си обратно
2. Върнете съпруга си обратно
3. Върнете жена си обратно
4. Върнете приятелката си обратно
5. Спечели лотария
6. промоция в офиси
7. помогнете да забременеете, ако търсите плода на утробата
8. Пълно излекуване от всякакъв вид болест
9. брачен ангажимент и още много други.
10. Лекуване на ХИВ.