събота, 15 януари 2011 г.

long time, no see...

От доста време не съм писала. А често различни теми или събития ме провокират, дори си го представям на ум - как точно ще изглежда постът... Понякога причината е мързел в най-чистата му форма и вид, а друг път просто моментът отминава и решавам, че няма да се получи "истинско", защото емоцията е избледняла. Както и да е. Ето ме пак.
От две седмици съм на диета. Поводът е един бас, но и без него пак щях да го направя.
Измъчвам се доста с храната, раздвижвам един крос-тренажор всеки ден и резултатите не са много обндадеждаващи, но няма да се предам лесно и без бой. Вкисвам се много на коментари, че и така съм си добре. А знаете ли, че на всяко добре има и по-добре? :)
Не е странно, че повечето хора отчитат покачването на килограмите преди и след сватбата. Обърнете внимание при разговорите с ваши семейни приятели, без значение дали са женени от 2 или 20 години. Повечето са във фаза на необратимо дебелеене. Така е. Отпускат се. Отпускаш се. Отпускам се... В един момент или го приемаш или се мотивираш да влезнеш в любимите си тесни дънки.
Пожелайте ми успех и ми стискайте палци!
Ще докладвам резултати след 2 седмици. :)

6 коментара:

Monka каза...

Стискам палци :-))))
Айди, от мене да мине, аз няма да докладвам "reference" резултати..
:-P

Анонимен каза...

И резултатите са?

Ylith каза...

Кантарът е благосклонен. :) Пробивам нови дупки на кожения колан, защото дънките вече ми падат. Лошата новина е, че гръдната обиколка намалява пропорционално с тази на ханша. Е, няма пълно щастие, нали? ;)
Басът загубих, въпреки че бях отслабнала 5 килограма в уречения ден. Опонентът ми е от хората, които не могат да губят и реши, че трябва да прекалибрира уреда в негова полза след първоначалното измерване, т.е. върна го 1 кг назад, за да може да спечели. С удоволствие му купих 1 бутилка уиски. Така или иначе ще я изпием заедно. :) Остават ми още 2 месеца на диета и влизам в пролет-лято 2011 в страхотна форма и тяло. :Р

Анонимен каза...

Ylith, вижда се, че
“мързел в най-чистата му форма и вид” – води до диета, а не до форма

Който твори влиза във форма.:-) и Който постоянства сваля 5 килограма и се настройва да влезе във форма.;-)

Горан
Goran.blog.bg

Ylith каза...

Месец и 1/2 след началото, леко съм се отклонила от диетата... Да не кажа, направо си я оте...
Поводът беше една тенджера със сърми. Уникални!... А причината - много кратко ме държи ентусиазмът. Нямам постоянна мотивация.
Сега стартирам отново, но с повече спорт. Резултатите - след месец.

Анонимен каза...

Ylith,
Иде пролет – не може да не намериш мотивацията, по пътя.

Особено ако избягваш сармичките и баклавичките отдалеч:-)
Горан