вторник, 19 февруари 2008 г.

Next (2007)

Още едно DVD за неделна киновечер. :)
Нищо особено, но подходящо за разпускане.

Никълъс Кейдж (с дълга коса!?) има способността да вижда собственото си бъдеще до 2 минути напред. С тази си дарба трябва да:
- си изкарва хляба (като псевдо фокусник в Лас Вегас)
- спаси неговото момиче (много хубава леко мургава кака)
- спаси USA от ядрен взрив (Джулиян Мур е ала агент Мълдър)

Екшън, неприятности, ФБР, престелки, преследване с коли... Тия хора май не знаят, че Ники Кейдж може да изчезва за 60 секунди. :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Аааааа..., знам го...
Леле, напредвам, това е втория път когато се сещам за филм, който изглежда съм гледал преди тебе....
:-)

За мене най интересната част ди беше как си сваля мацето с въпросните умения да вижда напред в бъдещето....
Човекът имаше, както се казва по новите ми книги, "Конкурентно предимство". Вече знам actualy колко било рисковано да заграждаш момиче.
:-)
Другият момент дето ме изкефи беше когато ударната вълна му издуха шапката първо :-))))) Или нечия друга шапка може да беше, но си спомням добре, че няква шапка фръкна първа преди всички останали..
Та така, задобрявам..
П.П. Чакаме покани за 31-ви..:-)

Ylith каза...

Напредваш ли? :) Колко пъти си ходил на кино за тази година? :Р Седемнадесет иночови кино-вечери не са за такива екшъни. Без ефектите от големия екран + тиътър аудио остава точно *свалката* с каката.
Колкото до заграждането - наблюденията са ми, че като цяло много малко мъже имат подход, а може и аз да нямам късмет и все на мен такива безподходни да са ми се падали... Давам безплатни консултации по "конкурентно предимство". :Р
За шапката не помня, не ми е направило впечатление.

П.П. Мда.:Р