вторник, 22 януари 2013 г.

simple

Нямам търпение да дойде краят на седмицата, когато ще отида на първата ми Таласъмия в Стара Загора.
Когато бях студентка подобни срещи, фен-фестивали и прочие събития, все се падаха около поправителната сесия, в която винаги имах по един изпит или в някои криви дни, в които ми беше неудобно да отида.
Десет години по-късно, дните на са станали поправи. Просто и аз имам нужда от почивка. Пуснах си 2 дни отпуск за петък и събота и стискам палци, че няма да има кой знае каква драма на работа.
Много ми се искаше до тогава да съм прочела две от книгите на Андрея, които чакат ред на нощното шкафче, но май няма да го бъде. Зарибила съм се с нещо друго и всеки ден инжектирам преди заспиване от киндъла. :)

Иначе... Вторник като вторник. Съчетано народни танци с ден на красотата при козметичката ми. Успях да поспя малко след като се прибрах + преглед на последните серии от Californication и HIMYM. Все още ме радват и дори си мисля да спра да ги свалям, за да може по-късно да си направя едно ударно гледане.

3 коментара:

Анонимен каза...

Таласъмия в Стара Загора - звучи интересно ;)

Ще се радвам да разкажеш за фестивала ;)

Goran.blog.bg

Ylith каза...

и аз ще се радвам... за сега е в черновите:)

Анонимен каза...

Казано е:"Няма нищо по-вечно от времянката" - иначе казано не му мисли много публикувай ;)

Горан
Goran.blog.bg