петък, 11 януари 2013 г.

слушалките!....

Уникални! Надминаха очакванията ми! I'm in loVe! At first sight! Направих поръчката в понеделник. Изпратих им снимка какво си представям и искам. Уточнихме цената и подробностите в няколко писма, а днес получих доставката.
Просто страхотни и нямам думи!
Звукът е изкъртващ! Любимите ми песни влизат направо като подкожна инжекция...
Адски удобни са и прилепват добре към главата и ушите. Изолират отлично околния шум, за да остане само музиката и мислите ми.
Кабелчето не с традиционната гумена изолация, което създава допълнителен комфорт и удобство при използването.
Имам само съвсеееееем малки забележки към изпълнението на рисунките. Отстрани (по ръбовете) изглежда са имали проблеми при направата на покритието. Ама от самолет не си личи и всичко останало компенсира. Ще си затворя очите за това, но ще пусна на фирмата едно благодарствено писмо за обратна връзка като включа малко мрънкане...
Имат две години гаранция, а аз стискам палци, живот и здраве, да изкараме доста повече време с тях. Pure pleasure! Чак се дразня на себе си как съм способна да се радвам на материални неща. Привързвам се към тях и ги обиквам от пръв поглед. Ммноооого ще ме боли, ако ги загубя или нещо им се случи. А това рано или късно ще стане. Защото са преходни. Като всичко останало.

П.П. За малко да пропусна публикацията за днес. Снощи спах само 2 часа и бях истинско зомби на работа. Апокалипсисът сигурно ще дойде през следващата седмица, когато открия какви съм ги натворила в просъницата...
Прибрах се и след малко четене + скучен филм на компа успях да дремна малко и все така неспокойно, докато се събудя в 23:56... Имам предчувствие, че ме очаква още една безсънна нощ.

Няма коментари: