сряда, 27 ноември 2013 г.

И всичко стана луна - Георги Господинов

Купих книгата още при излизането й. Интернет - яката работа! В такива моменти няма значение на колко километра си от най-близкия по-голям град, а колко ти е добра интернет връзката и имаш ли кредитна карта.
Книгата отлежа доволно много време преди да посегна към нея. Бях се наплашила от хилядите позитивни отзиви и ревюта. Хвалебствията заваляха от всички страни, а аз се притесних, че може би ще се разочаровам от един толкова любим автор. Е, не се получи.
Страхотни разкази! Невероятни!
Оставила съм книгата преди часове, а някои от героите са още в главата ми... Отделно, някои от разказите имат толкова жива атмосфера, че...
Каквото и да кажа още, ще е малко. Направете си един подарък от-мен-за-мен или пък я подарете на приятел. При всички случаи ще предизвикате много приятни емоции и истинско удоволствие от четенето.

Няма коментари: