петък, 1 март 2013 г.

Магьосникът на Фараона - Петър Тушков

Цонко и Alvin го нахвалиха толкова много, че просто нямаше как да пропусна. Опитах да си го платя и съответно сваля, но изобщо не ми се получи. Плета си нервите на рибена кост и чакам да стане достатъчно дълга за красив и драматичен скандал в ОББ.
В крайна сметка Цонко ми го изпрати по скайп, а аз мислено си отбелязвам да го черпя бира, когато му мине бронхита. :) А авторът ще получи моите благодарности за удоволствието под формата на банкова транзакция до края на месеца.
Разказите ми дойдоха като приятна инжекция свежест и разчупиха цикъла на Game of Thrones, в който съм заседнала.
Силно се надявам, че Магьосникът или Отдел 3 (или и двете!) ще бъдат продължени в романи.
Keep up the good work, man! Тук има хляб и нещо много, много добро. Но чувството е, че само леко си повдигнал завесата. Голямото шоу тепърва предстои. Нали?

Няма коментари: