понеделник, 30 юни 2008 г.

Когато ангелите подивеят - Андрея Илиев

Белнейски не може и не трябва да се забравя. Трудно ми е да повярвам в човешката жестокост била тя осъзната и целена или породена в резултат на умствени "дефекти".
Книгата ми хареса и не ми хареса, защото като повечето хора обръщам глава настрани като видя нещо грозно и отвратително.
Това е като прегазено на пътя животно. Не отиваш да разгледаш отблизо в каква абстрактна картина са подредени вътрешностите му върху асфалта, нали? Поемаш дъх и го задържаш, докато погледът търси нещо в страни или нагоре - нещо различно каквото и да е, нещо зелено и успокояващо. Отминаваш... А горкото животно е достигнало лимита от 9 живота. Може би случайно, а може би не.

П.П.
"Книгите при хората" е Армагедон за месечния ми бюджет. Не оставя почти никакви $. След този базар в Мола и пазаруването на учебници за летния семестър бях около 100 лева назад. Въпреки всички промоции, отсъпки и намаления.
Не съм разочарована от нито една покупка, а всички изпити - взети в последствие. :)

Няма коментари: