четвъртък, 21 февруари 2008 г.

Искам ли?...

Много е хубаво някой да ти каже, че си отслабнал. (10kz, M.!)
Десет дни съм на диета и вече има доста окуражителни резултати - 3 килограма надолу и по-близко до целта. Хубавото е, че се забелязва най-вече по стратегически места (талия& дупе). От всички храни, които съм спряла да ям, ми липсва най-много киселото мляко. Мрън! За алкохол, плодове, сладки неща и junks foods изобщо не може да става дума. Вече не помня как са на вкус, но ми е приятно да ги... мириша.:) Аромат на току-що сготвена муска с много подправки може да те накара да левитираш из кухнята. Мда, картофи също не ям. На фитнес отказвам да ходя, замествам го с тенис на маса. Старая се да се движда колкото мога повече и да пия много течности. Та така. Много е приятно да можеш да си закопчаваш пак старите дънки без да поемаш дълбоко въздух като за ангелогласно пеене.

Записах се на народни танци. Записах всъщност е много образно казано. Просто давам 2 лева на "участие" всеки вторник и четвъртък в салона на училище "Проф. Марин Дринов".
В 18:00 часа започва групата за назаднали. Освен мен има още две-три каки, които са големи дървета и това до някъде ми действа успокоително и мотивация все още има. :) Към 19:00 часа идват профитата и става още по-весело. Вие дайчовото хоро знаете ли го, а? А?... Аз го знам, но не мога още да го оправя. Раз-два...Йуф! Забавно е много. Разтоварвам се и е приятно-изморително. Панагюрците все още ме приемат като зеления човек с антенките, но се надявам, че е въпрос на време да ми свикнат. Някак си не са много... ъхм!... социални. Комуникативни - положително НЕ. Много трудно чупят гипса.
Освен това разбрах, че "клуба" си прави профилактични сбирки в ресторанта на Каменград с тяхна музика. В сряда. Май ще се позадържа там...
Треньора за първи път го видях трезвен на миналото "участие".
Малко хитове:
Треньора: Защо почваш с левия крак?
Аз: Как няма да почвам с левия като и двата са ми леви.
Треньора: С десния трябва тука...
Аз: Като ми станат и двата десни няма да има проблеми.

Една колежка ми показа хубав сайт за CPE подготовка. Има кратки всекидневни изпити. Не отнема много време и поддържа спортния дух. Още обмислям как да си разделя най-оптимално програмата за учене. Трудно е, а искам навсякъде да огрея. Тази седмица успях да предам 1 от проектите в МЕИ...

П.П. Мони, колко килограма си? :)

7 коментара:

Стоян Христов каза...

(Тази проверка чрез дума е дяволско изобретение!)

Конгратс, щом постигаш желаното.:)
Само внимавай със спорта, защото мускулите си искат тяхното, а като не им набавяш достатъчно гориво си е риск при по-продължително натоварване.
И аз знам някои лафове от хороводците в "Марин Дринов", макар да не съм ходил ни веднъж, но те са си пословични. По едно време сериозно се замислях да се "запиша" и това ми стига засега.:)
Иначе тенис на маса и хоро са отлични методи за социализиране, доста хора ги практикуват. Ако се запишеш обаче на таекуондо и джудо вече ще си сред местните звезди, честна дума.;)
Успех с диетата и социализирането.:) Any help needed?

Анонимен каза...

Привет Ylith:-)

Това се казва хъс.:-) – Диета, изпити, народни танци и :-))) – удивително постижение:-)

И тази реплика: „Панагюрците все още ме приемат като зеления човек с антенките, но се надявам, че е въпрос на време да ми свикнат.” - :-)))

А сега да ти издам една тайна – „панагюрския гипс” е доста здрав, но под него хората си струват:-)

Горан

Анонимен каза...

Xa - xa

Таекуондото също по-рано беше там:)

Федербал, тениса и баскета също не са лоши:-)

Г

Анонимен каза...

Здрасти Ванчи,

Бравоц, както винаги имаш боен дух.
Аз колко кила съм..? По последни данни (от вчера, от кантара в ГО) - 55 кила. Забележка: Това беше преди мама да ме нагости с поредица от сорта - баница, мекички, пържени картофки и печено пиле с картофки...
После на тръгване за Софето у суматохата забравих да се претегля пак, ама надвявам се че има поне едно кило нагоре..:-)
Гледай сега парадокс - започнахме да ходим с ентусиасти от работа да играем волейбол в едно училище. И ние пущаме по два лева за удоволствието там на място. Много е хубаво, забавно и прочие, ама в тия вечери да речем няма как да се яде нормално - просто си става посреднощ, а аз хич не обичам да хапвам по през нощите... Е, чудя се, как да си задържа килцето от мамчето..?

Ylith каза...

@Цонко
Благодаря!:)))
Внимавам. :) Старая се натоварването да бъде в разумни граници, а не да издевателствам над тялото си. Поставила съм си сравнително далечен краен срок и карам на small steps.
Тенис на маса играя с приятели и колеги от работа. Има доста добри и често стават оспорвани дербита по двойки. Не е Панагюрище-Мастърс, но всеки път е купон.
Знам, че един колега води тренировки по бойни изкуства, но определено не ме влече. Знам си, че не е за мен.
А, хелп ли?...По-скоро не. Обещай ми само 2-3 хубави книги за след сесията. Нека да мине, че сега най-сладко се четат. :)

@Горан
И аз имам такива впечатления. :)


Тази сутрин обещаха хубаво време до края на седмицата. Очертава се да поне 1 баскетбол...

@Мони
Почти се удавих благодарение на собственото си слюнкоотделяне. Не си човек. Как може да ги говориш тия вкусни неща за ядене, докато съм на диета. >:))))
Имам добри и приятни идеи как да надебелееш. Ще систематизирам и изпратя направо рецепти. :Р

Анонимен каза...

:-) :-) :-)

+ :-) за баскета - къде играете в М. Дринов ли?

Горан

Анонимен каза...

W msrin drinow, w marin drinow...