неделя, 30 декември 2007 г.

National Treasure: Book of Secrets (2007)

Три към едно на гласуването. Само аз бях за друг филм и в крайна сметка реших да преглътна присъщия за ботсванските принцеси каприз... Киното беше хубаво, филмът - не. Зад типичната мраморно (недо)дялана архитектура на сградата и интериора вътре, има сравнително големи, просторни зали с нови червени седалки, големи екрани и добро озвучаване.
Необяснимо, но факт - на американците не им омръзва да се тупат в гърдите и да повтарят колко са велики. По тази линия филмът минава в графа "патриотични", останалото е приключенско-иманярски екшън куест с малко сол&пипер - любов и страсти между и в поколенията/половете.
Остава утешението за регистрираните на сайта билети и надеждата за спечелване на новичък мобилен телефон.
По някое време се сетих, че съм гледала преди доста време и първата част, но на 17 инчов монитор Самсунг...

1 коментар:

Анонимен каза...

Аз съм от Съединените щати, съпругът ми ме разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можех да го накарам, но не работех, докато не се срещнах с д-р Агбазара от "АБВАЗАРА ТЕМПЛА" в интернет, който ми помогна да хвърля ре- магията на съюза и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извини. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази велика играчка за правописа по вашите отношения или брак проблеми на: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ WHATSAPP: +2348104102662.